Tegnap az EA bejelentette, hogy a Titanfall Xbox 360-ra írt változata pár napot késni fog, s csak március 25-én kerül a boltokba. A hivatalos közlemény szerint ez azért indokolt, mert a munkálatokkal megbízott Bluepoint csapatának még csiszolnia kell a játékot -- szinte természetesen Michael Pachter ezt egészen másképpen látja.

A Wedbush Morgan elemzője szerint a késés hátterében nem a minőség garantálása áll, hanem az, hogy több előrendelést szerezzen az EA. A logika e mögött az, hogy a megjelenés eltolásával 3,5 millióra növelhetik a boltokba kiküldött játékok számát, ezáltal elérhetik a gazdasági év negyedik negyedére kitűzött célokat, s biztosíthatják azt, hogy a következő gazdasági esztendő erősen kezdődjön.

Pachter becslése szerint a Titanfall a megjelenésének első három havában 7 millió példányban kellhet el, aminek döntő részért az Xbox 360-as közönség teszi ki, annak nagyméretű felhasználói bázisa miatt.