Ha a játékosoldalak kommentszekciói a valóságot tükröznék, akkor a Call of Duty-széria legújabb részéről egy árva darabot sem kellett volna eladni, hiszen „nulla újítással ugyanazt a rókabőrt kapjuk, mint tavaly vagy azelőtt, és egyébként is, mindenki hülye, aki ezt megveszi.” A valóság azonban szerencsére teljesen más, elvégre szép számmal akadnak olyanok, akik csak jól szeretnének szórakozni, s mi sem bizonyítja ezt jobban, mint a Modern Warfare 3 első napi teljesítménye.

Az Activision nyilvánosságra hozta, hogy az első nap 6,5 millió példány talált gazdára, ami nem csak azt jelenti, hogy 400 millió dolláros bevételt vághatott zsebre a kiadó, hanem azt is, hogy ez a szórakoztatóipar jelenlegi legjobb startja.

(Összehasonlításképpen a nagy riválisnak, a Battlefield 3-nak egy hét kellett ahhoz, hogy ezt a számot megközelítse...)