A 2015 februárjában megjelent The Order: 1886 kapcsán egyáltalán nem túlzás azt állítani, hogy egy technológiai demonstrációról beszélünk, a tavaly augusztusban megszűnt Ready at Dawn PlayStation 4 exkluzív TPS-e ugyanis tényleg nem volt több egy elképesztően látványos, ugyanakkor minden más téren középszerű lövöldénél. Bár a hangulat elvitte a hátán, a monoton akciószekvenciái miatt mégsem válhatott klasszikussá. A Julien Chièze-nek adott interjúban Ru Weerasuriya, a fejlesztőstúdió társalapítója mesélt a tervezett folytatásról, aminek a Sony sosem adott zöld utat.
Weerasuriya már jóval a The Order: 1886 megjelenése előtt elképzelt egy teljes idősíkot a széria számára, a múltból egészen a 20. századig. Két folytatást mindenképp meg akartak csinálni: ezek lettek volna a The Order: 1891 és a The Order: 1899. A The Order 2-ben a csaták még látványosabbak lettek volna, több tucatnyi ellenséggel a képernyőn, illetve új ellenfelekkel és félelmetesebb teremtményekkel. Ráadásul már az első rész fejlesztése alatt a stúdió elkészítette a többjátékos mód prototípusát és a fejlesztők otthon játszottak vele. Ez végül idő és költségvetés hiányában nem valósult meg, de mindenképp szerették volna bevezetni a tervezett második részben. Sajnos a játék fogadtatása nem volt a legjobb (sőt!), úgyhogy a projektet végül el kellett kaszálni.
Borítókép forrása: GameRant