• Nem halad túl jól a Starfield és a Redfalll fejlesztése
  • A Bethesda szeretne több időt szánni rá, a Microsoft viszont minél előbb kiadná
  • A Diablo 4 se biztos, hogy tartani tudja a kitűzőtt megjelenést

A napokban lezajlott az Xbox Developer_Diary, melyen ahogy azt a Microsoft előre jelezte, a Starfield nem képviseltette magát, viszont ott volt helyette az Arkane kooperatív vámpíros kalandja, a Redfall, ami ráadásul végre pontos megjelenési dátumot is kapott. A szintén az előadáson bemutatott Hi-Fi Rush hírét már idő előtt kiszivárogtató Horns most a két nagyágyúval kapcsolatban is új részletekkel jelentkezett, melynek valószínűleg nem fognak örülni a rajongók. Állítása szerint ugyanis az Azure a Microsoft rengeteg pénzét nyeli el az idei pénzügyi évben, a cég pedig minden részlegen szeretné csökkenteni a további veszteséget.

horns.jpg

Emiatt szeretné még idén június előtt kiadni a Starfieldet, ami azonban egyelőre nincs túl jól állapotban, és a Bethesda is több időt szánni még rá, aminek ha enged a Microsoft, akkor végül ősszel jelenhet meg, viszont ha nem, akkor már nyáron, viszont ebben az esetben nagy eséllyel elég ramaty állapotban. Horns szerint a Redfallra is bőven ráférne még a munka, de még így is jobban áll, mint a Starfield, valamint hozzátette, hogy tudomása szerint a Diablo 4 sincs túl jó állapotban, így kérdéses, hogy tartani tudja-e a júniusi megjelenést.