Huszonkét nappal a kitűzött határidő előtt még csak 140 ezernél áll a Kickstarter számlálója, holott az Ozombie-hoz a fejlesztők 950 ezer dollárt szeretnének összekalapozni -- persze mindez csak az első pár fejezetre lenne elég, ám ha így haladnak, még a főcímet sem fogják tudni összehozni. American McGee két okot lát sajátos Óz feldolgozásának kudarca mögött.

„Valószínűleg a legnyilvánvalóbb tévedés a játék neve” -- mondta a GamePlanetnek adott interjújában. – „Az OZombi címről azt gondoltuk, hogy aranyos és összefoglalja mindazt, amit reményeim szerint el akartunk volna mesélni. De az a probléma, hogy az emberek a zombi szót hallva a manapság divatos, agyra éhes, húsevő zombikra asszociálnak, holott mi egy régebbi jelentését vettük alapul, amikor is az emberek társadalmi és politikai helyzetekben feladják döntési képességeiket.”

A másik hiba szerinte a játékmenetet bemutató videó hiánya. Az OZombie fejlesztését végző Spicy Horse stúdió ugyanis nem számított arra, hogy ennyi ember szeretné látni, milyen is lesz a játék, amire pénzt adnak. A Massive Chalice kampányának sikeréből indultak ki, amelynél szintén nem volt játékmenettel kapcsolatos videó. Le is vonták a nyilvánvalóan téves következtetést, vagyis hogy az embereknek nincs szükségük különösebben arra, hogy megnézzék, mire fektetnek be.

Az esetleges Kickstarteres bukásról McGee annyit mondott, hogy a Sanghajban székelő stúdiónak tökéletesen megfelel az új és érdekes projektek saját zsebből történő finanszírozása. Persze ez esetben ambiciózus terveikből alaposan le kell faragniuk.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!

OZombie -- Megjelenés: Nem ismert -- Gépigény: Nem ismert