• Az Arkane Studios-nál senki nem rajongott a Prey elnevezésért
  • Erről a játék írója és rendezője, Raphaël Colantonio nyilatkozott
  • Mégis azt kellett mondaniuk, hogy támogatják az ötletet

Tény, hogy remek, sőt, sok szempontból kiváló alkotás lett a 2017-es, Arkane Studios által fejlesztett Prey. A játék ugyanakkor sokkal inkább a System Shock és a Bioshock nyomvonalán haladt, vajmi kevés köze volt a Human Head Studios 2006-os programjához. Épp ezért volt furcsa a név választás, ami az eredeti rajongók tetszését nem is nyerte el túlzottan. Ahogy a fejlesztők sem voltak oda az ötletért, derült ki már tavaly egy NoClip dokumentációból. Most ismételten nyilatkozott a dologról a stúdiót azóta elhagyó Raphaël Colantonio, a játék írója.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!

A GameMaker's Notebook Podcastben adott interú során Raphaël ismételten kihangsúlyozta, hogy a csapatból senki nem akarta használni a Prey elnevezést, hiszen azt egy másik csapathoz tulajdonították. A legrosszabb dolognak azt tartotta, hogy mindezek ellenére kellett pozitívan nyilatkoznia az elnevezésről, kvázi külső nyomásra hazudva azt az újságíróknak, hogy támogatja az ötletet. A Bethesda a marketing miatt ragaszkodott a már bejáratott név használatához, amiről már akkor úgy gondolta az író, hogy visszafelé is elsülhet, hiszen az alapjáték rajongói inkább a sokszor szivárgott második részt várták. Végül neki lett igaza, hiszen a Prey tényleges eladásai nem igazán találkoztak az elvárásokkal.