A múlt héten PS4-re és Xbox One-ra is befutott a Prey demója – a PC-sek sajnos nem próbálhatják ki a játékot a május 5-ei megjelenés előtt. A Digital Foundry meg is ragadta az alkalmat, hogy a tőlük elvárható alapossággal összemérje a két platformon nyújtott teljesítményt, s bár az eredmények alapvetően jók, van pár apróság.

PS4-en a demó késve reagál a kontrollerre, ami megnehezíti a játékot, de szerencsére az Bethesda már jelezte, hogy ez a hiba nem lesz benne a végleges változatban. Xbox One-on pedig a füves területeken lelassulhat a program (amúgy stabilan hozza a 30 fps-t), és ezen a platformon az akciók zenéje sem mindig hallgat el, amikor az akciónak vége szakad.

Ezt pár problémát leszámítva viszont a demó meglehetősen jól fut, még olyan gondok sincsenek, mint a Sniper: Ghost Warrior 3-ban, azaz nem kell heteket várni a töltésnél. Egyedül két pálya között nyúlhat el a töltés, de még ott sem kell két percig malmozni.