A First Class Trouble is egy új játék, hiszen áprilisban még korai hozzáférés fázisában volt, legalábbis PC-n, míg PS4-re/PS5-re kedden futott be a program, hogy egy egyedi élményt kínáljon az asszimetrikus online címeken belül. Az Invisible Walls alkotásának a lényege, hogy gondolkodással, megfigyeléssel rájöjjünk arra, hogy a csapattársak közül melyik nem cselekszik a közös cél érdekében.

Hogy mi ez a cél? A First Class Trouble játszótere egy intergalaktikus űrhajó fedélzete, melyen több embernek kell megállítania egy elszabadult mesterséges intelligenciát. Igen ám, azonban a csapatban van egy emberbőrbe bújt android, akinek az a feladata, hogy ezt megakadályozza, bármi áron. Ez a bármi ár azonban nem közvetlen ölést jelent, sokkal inkább a környezeti elemek felhasználását: például az oxigén kivezetését egy szobából vagy éppen az illető légzsilipen keresztüli űrbe való kilövését.

A First Class Trouble játékterei egyre inkább kitágulnak, ahogy egyre közelebb kerülünk az MI központi magjához. A tálalás tetszetős, az űrhajó emlékeztet a PREY (2017) helyszíneire, de ahogy minden online játék, a First Class Trouble is akkor élvezetes igazán, ha barátokkal lépünk az Alithea fedélzetére, random emberekkel való együttműködés már megkeserítheti az egyébként meglehetősen taktikus, lassú és egyben szórakoztató játékélményt.

A First Class Trouble szerverproblémákkal rajtolt, amelyet remélhetőleg a fejlesztők gyorsan javítanak majd. Ennek ellenére érdemes próbálkozni, belépni a játékba, nemcsak azért, mert most ingyenes játékként szerezhető meg, de azért is, mert jó élményt ad az, amíg kitaláljuk, hogy ki az, akinek nem érdeke az őrült MI lekapcsolása.