• Nagyon sokan lopták el a Punch Clubot
  • PC-n minden vásárlóra négy kalóz jut
  • Androidon még rosszabb az arány - 1:12
  • A játékból eddig 300 ezer példányt adtak el

A tinyBuild és a Lazy Bear Games analitikai programsorokkal látta el a legutóbbi játékát, a Punch Clubot, és most, hogy sikerült elérni a 300 ezer példányos mérföldkövet, megnézték, mit mutatnak a számok, az eredmény pedig ledöbbentő volt:

A PUNCH CLUB JÁTÉKOSAINAK TÚLNYOMÓ TÖBBSÉGE ILLEGÁLISAN TÖLTÖTTE LE A JÁTÉKOT.

A számok azt mutatják, hogy minden becsületes vásárlóra négy kalóz jut PC-n, míg Androidon ez az arány 1:12-höz, iOS-en pedig 1:2-höz, szintén a kalózok javára. Az adatokból kiderült az is, hogy habár a bevétel nagyobbik része PC-ről jön, a legtöbb kalóz is személyi számítógépet használ.

punch-club-warez.png

Érdekesség, hogy a brazil játékosok szeretik a leginkább lopni a Punch Clubot, de csak akkor, ha már lokalizálták, míg németeknél és a franciáknál ez pont fordítva van, inkább megveszik a játékot, főleg ha van lokalizáció.

„A tanulság az, hogy a warez valóságos, és nagyméretű, de ezt már eddig is tudtuk.” -- foglalta össze a csapat, akik szerint talán az lett volna a jó megoldás, ha biztosítanak már a megjelenéskor cross-platform mentési lehetőségeket, ezzel ugyanis úgy vélik, fizetős felhasználókat nyertek volna, azok körében, akik PC-re már lelopták a játékot, de mobilon folytatnák, vagy éppen fordítva.

punch-club-warez-rate.png