• Kampány közben nem lehet majd karaktert váltani
  • Ahogy a képességeken sem lehet változtatni
  • A játékos és az általa irányított személy kapcsolatát igyekeznek így erősíteni

Az Arkane Austin játékának bejelentése eléggé meglepő volt, a Redfall ugyanis némileg távol áll a stúdió eddigi munkáitól. A belső nézet ugyan maradt, és minden bizonnyal a játékmenet is tartalmazni fog valamit a Dishonored, a Prey, vagy épp a Deathloop esszenciájából, de a kooperatív vámpírvadászat az eddig látottak alapján inkább a Left 4 Deadhez vagy a Borderlands szériához áll közelebb. Most kiderült, hogy inkább az utóbbihoz, a stúdióigazgató Harvey Smith ugyanis elmondta egy IGN-nek adott interjúban, hogy nem lesz lehetőség karakterváltásra a kampány megkezdése után, sőt, a megszerzett képességeken sem tudunk változtatni, hacsak nem kezdünk új játékot. A döntés kissé furcsa (főleg utóbbi, hisz a tapasztalati pontok újbóli elosztása ma már elég sok alkotásnak része), Smith pedig azzal magyarázta a döntést, hogy így létrejön egy kapcsolat a játékos és az általa terelgetett karakter között, mely a játék során egyre erősebb lesz.

redfall.jpgÉrdekes indoklás, ténylegesen viszont csak akkor lesz értelme, ha a kampány elég erős narratívával rendelkezik majd, ami egy többjátékos élményre fókuszáló cím esetében nem mindig szokott sikerülni. Jövőre kiderül, mi bízunk benne, hogy az Arcane ismét egy remek játékot tesz le az asztalra.