• Továbbra is készül a rajongói remake
  • Ha már a hivatalosra hiába várunk
  • Új videó látott napvilágot a projektből

Nemrégiben a YouTuber és játékfejlesztő Reubs bepillantást engedett a rajongóknak abba, hogyan nézhetne ki a The Simpsons Hit & Run, ha modernebb nyitott világú játék lenne. Ebben a videóban Reubs részletesen bemutatja a Hit & Run összes eszközének importálását és újraalkotását az Unreal Engine 5-ön belül. A modder egy korábbi, nyílt forráskódú mod elemeit is felhasználja Unreal Engine-ben. Meglepetésére Reubsnak kevesebb mint egy óra alatt sikerült elkészítenie a Hit & Run teljes világának az utolsó utcáig felfedezhető, nem renderelt modelljét.

Nem sokkal később már egy teljesen renderelt Springfieldet jár körbe, eredeti pompájában. A videó hátralévő részében Reubs az összes vizuális elemet felskálázza lenyűgöző HD szintre, és új textúrákat és shadereket készít a játékhoz, például a Springfield-i erőműben található radioaktív hulladéknak sugárzó fényt ad. Ez a videó az első része annak a sorozatnak, amelyet Reubs a Hit & Run nem hivatalos remake-jének szán, amolyan fejlesztői napló szintjén. Az eredeti, 2003-ban megjelent GTA-klónról nemrég írtunk ITT.