Kevés annál vitathatóbb (a.k.a. gusztustalanabb) dolog van annál a játékiparban, mint amikor egy kiadó ráteszi a bolti játékra annak letölthető tartalmait, hogy a csóró játékosok később pénzért csupán feloldják azt, amit egyszer már kifizettek. Ez a módszer sajna egyre jobban terjed, legnagyobb pártolója azonban kétségkívül a Capcom, és bár azt hihetnénk, hogy a Street Fighter botrány után már nem erőltetik a dolgot a cégnél, kiderült, hogy a Resident Evil 6-tal is eljátszották ugyanezt.

Egy modder állítja, hogy a játék fájljai között két pályacsomagra, egy új nehézségi szintre, és az Ada kampány kooperatív módjára bukkant, melyeket a struktúrájuk alapján letölthető tartalomnak vél. A No Hope nehézségi fokozatot el is tudta indítani, alant egy videóban ti is vethettek rá egy pillantást.

A Capcom úgy reagált a felhördülő játékosok e-mail rohamára, hogy közleményben tudatta a világgal: a lemezen található anyagok csak a DLC-k bizonyos részei, melyek előtelepítésére technikai okokból kifolyólag volt szükség -- ezeket persze nem részletezte a kiadó.

A játék egyébként megosztotta a kritikusokat, sokan utálják, míg másoknak tetszik. A héten megjelenő PC Guruban természetesen mi is részletesen foglalkozunk vele.