• Hagyományos mentés is elérhető a Returnal új Suspend Cycle funkciójával
  • A játékállás felhőbe való feltöltésével azonban nem csupán egyszer tölthető vissza

A Housemarque fantasztikus roguelike alkotása, a Returnal remekül szerepelt a sajtó és a játékosok körében egyaránt, az viszont elég komoly problémát okozott, hogy kvázi nem lehetett csak úgy félbehagyni a játékot anélkül, hogy ne veszítettük volna el játékállásunkat. Ezt igyekszik orvosolni a játékot csupán kisebb adagokban fogyasztók számára a legutóbbi frissítés részeként elérhető új Suspend Cycle funkció, amivel átmeneti mentést hozhatunk létre, ami azonban a játék folytatásakor törlődik.

Joseph Yaden azonban úgy tűnik módot talált arra, hogy az átmeneti mentés többször is visszatölthető legyen. Ehhez nem kell mást tennünk, mint feltölteni a PlayStation felhőjébe játékállásunkat, így hiába törlődik folytatáskor, elhalálozás esetén letölthetjük a felhőből, és újra onnan folytathatjuk. A módszert többen is kipróbálták, és úgy tűnik valóban működik, azonban főellenfeleknél, átvezetőknél, összecsapásoknál és FPS szakaszoknál nem használható.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!