Miután sok kritika érte a Ryse: Son of Rome-ot a harcrendszere miatt, a Crytek módosított azon, hogyan lépünk kapcsolatba az ellenfeleinkkel, illetve keményebb barbárokkal állítanak szembe minket. A stúdió a QTE-tengert most már kissé bújtatottan tárja elénk, hogy ezzel jobban el tudjunk merülni a játékban, a keményebb, összehangoltabban dolgozó ellenségek pedig megkövetelik, hogy ügyesebbek legyünk, s arra törekedjünk, hogy tökéletesen hajtsunk végre egy-egy ütközetet, legyen ritmusa a támadásainknak.

Persze mindez eddig csak szövegelés volt, de ma végre megjelent egy új gameplay videó, melyben a németek szemléltetik nekünk, min dolgoztak a játékosok visszajelzései alapján. A hatperces anyagban új jelenetek segítségével láthatjuk, mennyit fejlődött az Xbox One-exkluzív játék, s meg kell mondani, így már azért ígéretesebbnek tűnik a Ryse: Son of Rome, mint az első bemutatójakor -- ám ez még mindig csak egy videó, élesben derül majd ki, tudott-e jó játékot készíteni a Crytek.

Ryse: Son of Rome -- Megjelenés: 2013. november 22. -- Gépigény: nincs