Mint említettem, ehhez már csak habcsók a fenyőfán a beledugott patch, amelyben kijavították a szerverlétrehozást megakadályozó hibákat, egy hatalmas adag bogárirtást és kiegyensúlyozást eszközöltek az összes karakterosztályban, és egy halom audiovizuális gondot pofoztak ki (immár például ha folyóba lépsz, nem porfelhő száll fel, hanem víz fröccsen – hát nem pompás?), illetve pótoltak, hiszen voltak hiányzó hangok, elemek. Plusz, immár nem lehet megölni a negyedik Őrzőt (Guardian of the Big Machine), ami azért remek, mert ha ezt elkövetted, a végső boss-harcból kénytelen-kelletlen kimaradtál.
Hogy tovább fokozzam mindenki örömét: az Ascaron azt is bejelentette, hogy végre elindult a Sacred2.net bétaverziója, így a Closed-Net játékosok végre kipróbálhatják, mit is tud a játékukba implementált, eleddig azonban tetszhalott móka. Elárulom: ladder-rendszert, ponttáblákat, rangokat és medálokat, achievementeket (összesen 51-et, amit aztán büszkén mutogathatunk), barátlistát, saját e-mail fiókot, másokkal megosztható karakterlapot, üzenőrendszert. Ez azért elég kellemesen hangzik.
Saját tapasztalatokról egyelőre viszont nem számolhatok be, mert az eddigi, fentebb citált egy gigányi folt eredménye nálam az, hogy a játék betöltődés után szó nélkül kivág a Vistába; na de majd most, ha leszedtem ezt az újabb 250 megát, majd most...