Saját mobilos közösségi hálót épít az Activision
Bemutatkozott az Activate, mely a kiadóóriás saját mobilos szolgáltatása, barátlistával, facebookos integrációval, vagyis mindennel, ami manapság fontos részét kell képezze a közösségi élménynek. Az Activate a jövőben minden nagyobb Activision-címmel együttműködik majd. <br />
S bár eddig az Activision beérte egy Call of Dutyra specializált fizetős felülettel (igen, az Elite-re célzunk), most úgy döntött a vezetés, hogy a mobilkészülékeket sem hagyja érintetlenül. A hatalmas kiadó bemutatta Activate-nek keresztelt szolgáltatását, mely a Skylanders: Lost Islands és Skylanders: Battlegrounds című játékokban mutatkozik be, és innentől kezdve minden nagyobb cím támogatni fogja.
Az Activate-tel bárhonnan elérhetjük majd barátlistánkat, lesznek achievementek, felhőmentés, kapunk pontlistákat és akár Facebookkal is be tudunk lépni -- bizony, az Activate minden tud, amit egy ekkora vállalat termékének tudnia kell. Az Activision célja az, hogy a kiadó játékait egyre több profilból lehessen használni, és ha a dolog beválik, minden bizonnyal jönnek majd az Activate-exkluzív lehetőségek és speciális ajánlatok.