A Shadowrun Returns producere, Mitch Gitelman korábban kifejtett aggályai a játékmenettel kapcsolatban orvoslásra találtattak. Az úriember ugyan is attól tartott, hogy az egyébként „veszélyesnek” bélyegzett kampány talán túl nagy falat lesz egy-egy kevésbé erős karakter számára. Nos, megszületett a megoldás, melynek köszönhetően fellélegezhetnek azok, akik nem brutális ütőerejű karakterekkel szeretnének nekivágni a kalandnak.

A recept egyszerű, mint egy pofon, és csupán részben van köze a korábban beharangozott egyedi szerkesztőhöz. A kulcsot a Shadowrun Retruns a befejezéséhez az NPC-k, vagyis a nem irányítható karakterek jelentik. Támogatásuknak hála lehetőségünk nyílik a küldetések szabad kezelésére és stratégiák kialakítására, melynek köszönhetően nem kell a nyers erőre hagyatkoznunk az ütközetek alatt.

„Néhány küldetés során egy-egy NPC társul hozzánk, melyeknek a többsége küzdelemorientált. Ugyanakkor lehetőségünk lesz felbérelni »küldöncöket«, hogy kiegészítsék a saját karakterek képességeit.” -- nyilatkozta Mitch Gitelman a PlayNationnek.

Mindezek mellett a pályaszerkesztőnek is hasznát vehetjük, ha valami újdonságot, egyediséget keresünk a végigjátszás sűrűjében. Erről Gitelman a következőket mondta:

„Szeretnénk, ha a játékosok néhány olyan történetet is alkotnának, ahol a harc csak részben vagy egyáltalán nincs jelen, értitek… Létrehozhattok egy afféle szabad választásos kalandot az editor segítségével.”

Több játékban is bizonyították már a játékosok, mi mindenre képesek, ha kreativitásról van szó. Ilyen feltételek mellett a Shadowrun Returns szerkesztője szintén ígéretesen hangzik. A megjelenésre már nem sokat kell várni: a körökre osztott stratégiai RPG hamarosan elérhető lesz több platformon (PC-n és mobilon) röpke 10 napon belül.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!

Shadowrun Returns -- Megjelenés: 2013. július 25. -- Gépigény: CPU: 1 magos / 1800 MHz, RAM: 2048 MB, VGA: SM 3.0 / 512 MB, HDD: 2 GB