• Guillermo Del Toro is sajnálja a Silent Hills törlését
  • Meglepetésként érte a hír
  • Nem biztos, hogy visszatér a videojátékokhoz a második kudarc után
  • Szoros barátságot alakított ki Kodzsimával
  • Egy technikailag úttörő, hátborzongató atmoszféra építő játékot akartak
  • További részleteket nem mondott, mert még bízik a feltámadásban

Nagyon sok játékos sajnálja, hogy a Konami törölte a Silent Hillst, ebbe a tárborba pedig a játékon dolgozó Guillermo Del Toro is beletartozik. A rendező az IGN-nek nyilatkozott és elmondta: nagy meglepetésként érte a játék fejlesztésének leállítása, ez teljesen váratlan volt, és mivel ez már a második videojáték projektje, ami füstbe ment (a másik az inSANE volt, amit a THQ csődje rántott magával, bár állítólag még készül), nem biztos abban, hogy valaha is visszatér az interaktív médiához.

„Norman Reedus boldog volt, Hideo is boldog volt és én is. Tudom, hogy van egy petíció, és egyre gyűlnek az aláírások. Ehhez most hozzáadnám az enyémet is, bízva abban, hogy hátha valaki felfigyel.”

Del Toro elmondta azt is, hogy szoros barátságot alakított ki Kodzsimával, és végig egyetértettek abban, mit szeretnének elérni. A cél az volt, hogy a technikailag úttörő, erősen hátborzongató atmoszférára építkező játékot készítsenek, azt azonban már nem árulta el, hogy pontosan miket találtak ki, mert még bízik abban, hogy valaki a Konaminál esetleg meggondolja magát.