• A Skull & Bones eredetileg még 2018-ban jelent volna meg
  • Azonban a játék a mai napig nem készült el
  • Sőt, a bennfentesek szerint megint újra kellett kezdeni a fejlesztését

A Skull & Bones minden jel szerint a hírhedt fejlesztői pokolban ragadt már egy jó ideje. A Ubisoft kalózos játékát eredetileg még 2017-ben jelentették be, és 2018-ban már meg is kellett volna jelennie, azonban a mai napig sem tudtunk vitorlát bontani, a debütálást ugyanis újra és újra elnapolták az illetékesek.

Ráadásul nagyon úgy néz ki, hogy a fejlesztést most ismét az alapoktól kellett kezdeni, legalábbis ezt állítják a Ubisoft Singapore-hoz közel álló források. Persze ez nem hivatalos bejelentés, hanem csak szivárgás, így érdemes fenntartásokkal kezelni, de azért nem ez lenne az első eset, hogy az illetékeseknek rebootolniuk kell a Skull & Bones munkálatait.