• A Skull & Bones kívülről nézve elég rögös utat járt be a bejelentése óta
  • A megjelenését például már többször is el kellett halasztani
  • Ennek ellenére a Ubisoft teljesen elégedett a fejlesztés ütemével

A Skull & Bones alighanem egyike a Ubisoft legkacifántosabb sorsú játékainak. A kalózos programra a bejelentésekor szinte mindenki felkapta a fejét, azonban akárhogy nézzük, azóta már évek teltek el, és a jelek szerint a készítőknek csak nem sikerült befejezni az ígéretes projektjüket. A legutóbbi pletykák már egyenesen arról szóltak, hogy az alapoktól kellett újrakezdeni a játék fejlesztését, Yves Guillemot most azonban megnyugtatott mindenkit, hogy a program körül minden a lehető legnagyobb rendben van.

A Ubisoft vezérigazgatója a kiadó szokásos pénzügyi beszámolója során szólalt fel, mikor a részvényesek elkezdtek érdeklődni a Gods and Monsters és a Skull & Bones sorsa iránt. Guillemot szerint mindkét játékon hosszú ideje dolgoznak már, a Ubisoft pedig abszolút elégedett mindkét fejlesztőcsapat munkájával, és a készülő programok minőségére sem lehet panaszuk.