• Új Skull & Bones részletek szivárogtak ki
  • A forrás a hitelességét már többször is bizonyított Tom Henderson

A Ubisoft aggasztóan hallgatag, ha a még a 2017-es E3-on leleplezett Skull & Bonesrólvan szó, amit azóta többször is elhalasztott, és állítólag még újra is kezdett. Most a kiadó helyett a szivárogtató Tom Henderson jelentkezett pár új részlettel, ami alapján bizony alaposan meg kell majd dolgoznunk grandiózus hadihajónkért. Kalandunkat ugyanis állítása szerint egy tutajjal fogjuk kezdeni, amit később halászhajóra cserélhetünk, és csak a kellő mennyiségű alapanyag összegyűjtése, valamint karakterünk hírnevének különböző küldetések teljesítésével való növelése után bonthatunk majd vitorlát igazán komoly példányokkal. A hajóknak méretük alapján összesen öt szintje lesz három kategóriába bonta: teherszállító, hadihajó és felfedező.

A hajók  megszerzése megvásárolható alaprajzokhoz, valamint a megépítésükhöz szükséges alapanyagokhoz lesz kötve, illetve később fejleszthető is lesz többek között páncélzattal, plusz tárhelyekkel és számos kozmetikai elemmel. A játék állítólag az Indiai-óceánon fog játszódni, és egy kitalált kalóz menedéket is tartalmazni fog, amit Madagaszkár ihletett. A tengerek mellett külső nézetben a szárazföldön is megvethetjük majd a lábunkat, hogy NPC-kel elegyedjünk szóba, de harcra vagy parkour elemekre nem érdemes számítani. A fejlődési rendszer továbbá állítólag a küldetések, rajtaütések, szállítások és fosztogatások után kapott pénz mennyiségén fog alapulni. A Ubisoft Singapore utoljára tavaly hallatott magáról, és 2021-re új részleteket ígért a játékról, de egyelőre sajnos nem nagyon hallottunk tőlük semmit.