• Szakíthat a lineáris játékmenettel a remake
  • Erre egy új állásinterjú utal

A Dead Space egy olyan klasszikus franchise, amelyhez évek óta nem érkezett új rész, noha titokban szinte minden évben számítottunk rá. Isaac Clarke kalandjai jó kritikai fogadtatásban részesültek, és a közönség körében is szép sikereket arattak. A Dead Space 3 2013-as megjelenésével azonban a franchise körüli felhajtás (érthető módon) alábbhagyott, csakhogy nemrégiben mégis újra fellobbant a remény lángja, amikor bejelentették, hogy az EA Motive, a Star Wars: Squadrons fejlesztői egy Dead Space Remake-et készítenek. Egy nemrég megjelent álláshirdetés alapján azonban úgy tűnik, hogy a Dead Space Remake több nyílt világú elemet tartalmazhat, mint az eredeti trilógia. Az álláshirdetés egy narratív rendezőt keres, és számos követelményt felsorol a jelölteknek, ezek közül az egyik, hogy a jelentkezők "értsék a narratív tartalom létrehozásának kihívásait egy nyitott világú élményhez". Figyelembe véve a Motive létszámát és azt, hogy a stúdió eddig csak egy-egy projekten dolgozott, valószínűtlennek tűnik, hogy ez a pozíció a közelgő Dead Space felújításon kívül bármi másra vonatkozna.

dead-space-2-artwork-1.jpg