• Az előfizetők kevesebb, mint 1%-a játszik a Netflix játékaival
  • Már 23.3 millió alkalommal töltötték le őket

Miközben egy olcsóbb, de eléggé korlátozott új konstrukció bevezetésével igyekszik menteni a menthetőt, egyre több pénzt és energiát fektet videójátékokba a Netflix, melynek részeként már jó pár mobilos cím elérhető az előfizetőknek pluszk költségek nélkül, mint például az Into the Breach, a Hextech Mayhem és a Wonderputt Forever.

netflixgames3.jpg

Mindez azonban úgy fest, hogy nem nagyon mozgatja meg a felhasználókat, a CNBC jelentése szerint ugyanis mindössze 1.7 millió előfizető használja őket napi szinten, ami kevesebb, mint 1%-a a Netflix összesen 221 millió előfizetőjének. A beszámoló alapján a Netflix játékait eddig összesen 23.3 millió alkalommal töltötték le, ami persze nem jelenti azt, hogy ennyien próbálták volna ki őket, hiszen egy felhasználó akár többet is letölthet, de egyébként még ez a szám is csupán az előfizetők körülbelül 10%-át tenné ki.