• Strauss Zelnick szerint nem kell, hogy minden játék 100+ órás legyen
  • Minden csak attól függ, mit akar a fejlesztő elérni

Strauss Zelnick, a Take-Two elnöke a Fortnite-tól kezdve a lootboxokig mindenről beszélt már, most a GamesBeatnek adott interjújában sámos dolog mellett azt is kifejtette, hogy nem szükséges minden játéknak egy behemótnak lennie, már ami a vele töltött időt jelenti. Ez különösen ironikusan hangzik attól, akit leginkább a tartalommal tömött játékokról ismerünk elsősorban, elég ha csak a Grand Theft Autora, vagy a Red Dead Redemptionre gondolunk. Persze az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy nem csak ilyen játékokat jelentettek meg 1994-es fennállásuk óta, és Zelnick szavaiban van igazság.

strauss-zelnick-take-two.jpg

“Úgy hiszem, hogy a belépési küszöb egyre magasabban van, de biztos vagyok, hogy senki, így mi sem gondoljuk azt, hogy minden egyes megjelenéshez masszív csapat, vagy több, mint száz órás tartalom kell. Van hely bőven mindenféle játéknak, a telefonos játékoktól a Grand Theft Auto-ig, és közöttük. A közös pont, hogy a minőségre kell nagy figyelmet fordítani. A minőség mást jelent egy telefonos játéknál, mint egy kínai free-to-play PC játéknál, és megint mást egy konzolokra megjelenő, AAA akciójátéknál”