• A Digital Foundry tesztelte a The Witcher 3: Wild Hunt új verzióit
  • PlayStation 5-ön és Xbox Series X-szen
  • Előbbi a Performance Mode-ban, utóbbi pedig a Ray Tracing Mode-ban teljesített jobban

A december 14-én megjelent The Witcher 3: Wild Hunt – Complete Edition PC-s verziójával (ami lényegében egy ingyenes frissítés) ugyan akadnak gondok, a konzolos verziók azonban kiváló értékelésekkel büszkélkedhetnek, amit meg is érdemelnek, hiszen a CD Projekt RED remek munkát végzett a felújítás során. Persze ilyen esetben mindig adja magát a kérdés, hogy vajon a PlayStation 5-ös vagy az Xbox Series X-es verzió jön-e ki győztesen, ha a teljesítményről van szó, az erre szakosodott Digital Foundry csapata pedig természetesen utána is járt a dolognak, méghozzá jó alaposan.

A végeredmény pedig lényegében döntetlen. A program ugyanis kétféle módban játszható: a teljesítményt előtérbe helyező Performance Mode (ami garantálja a 60 fps-t) esetében a Sony masinája bizonyult jobbnak, ha viszont a Ray Tracing Mode-ról van szó, már kiütközik a Series X hardveres fölénye, a Microsoft gépén ugyanis egységesebben tudta tartani az alkotás a 30 fps-t. Mindkét konzolnak megvan tehát a maga előnye, a játék pedig értelemszerűen mindegyiken a valaha készült egyik legjobb RPG marad.