THEY - FPS, és egyelőre ennyi...
A lipcsei Game Convention rendezvényen az IMC is képviselteti magát. Hogy kik ők? A cég teljes neve InteractiveMediaConsulting GmbH, és Kölnben van székhelyük. Európa első teljes szolgáltatást nyújtó (full-service) interaktív média ügynökségéről van szó, gyártás, marketing, licencelés vonalon tevékenykednek. A mi szegmensünkre lefordítva ez annyit jelent, hogy bekopogtatsz hozzájuk egy játékötlettel, ők pedig megvalósítják azt, a tervezéstől a készítésen át a tesztelésig, reklámozásig, terjesztésig, szerződött partnereken keresztül, de egy kész termék marketingjét is vállalják, több ismert játékot is ők prezentáltak a tavalyi GC-n.
A játék egy következő generációs FPS, melyben egy- és többszemélyes játékmódok is helyet kapnak. Sajnos az IMC marketingesei olyan botrányos frázissalátát tettek le sajtóközleményként az asztalra, hogy abból sok értelmes dolgot nem lehet leszűrni, az elképesztő, soha nem látott és hasonló jelzőket kidobálva. Mert mit kezdjek ezzel: forradalmi és egyedi fegyverrendszer, melynek köszönhetően beleszeretsz a fegyveredbe? A háttérsztori rejtélyes sci-fi történet, az ellenségek eltérőek, ijesztőek és intelligensek, a főhőssel azonosulni lehet, a környezet elpusztítható, és ez a játékmenet szempontjából is fontos, a fizika alaposan ki lesz használva. Ez így nulla információ, jelzem - kiadó, fejlesztő, megjelenési dátum ismeretlen. A kiadott két kép - melyek közül az egyik egy játékbeli felvétel, a másik egy művészi alkotás - sem túl sokat mond, pofás darab mindkettő, bár az első nekem kissé Photoshop-szagú, a másodikon pedig picit érezhető némi Half-Life 2 beütés. Mindegy is, nemsokára okosabbak leszünk, hiszen Lipcsében a sajtó kiválasztottjai egy félórás demonstrációban győződhetnek meg a játék mottójáról: Semmi nem az, aminek látszik!