• Eléggé döcögősre sikerült a Stadia rajtja
  • Amit a Google a következő hat hónapban tíz időleges exkluzívval próbál majd helyreütni
  • Hogy mik lesznek ezek a címek, az egyelőre titok

A Google Stadia rajtja eddig enyhén szólva sem sikerült emlékezetesre, azonban a jelek szerint a keresőóriás nem tervezi magára hagyni a streaming szolgáltatást, sőt, épp ellenkezőleg, 2020-ban még jobban ráfekszik majd a népszerűsítésére. A témáról és a terveikről egy interjúban beszéltek kicsit bővebben is, melyből kiderült, hogy idén elsősorban a Stadiára elérhető tartalomra fognak majd fókuszálni.

Ez a számok nyelvére lefordítva azt jelenti, hogy 2020-ban több mint 120 játék érkezik majd a streaming szolgáltatás könyvtárába, köztük az év első felébe minimum tíz időlegesen exkluzív címmel. Hogy pontosan mik is lesznek ezek az exkluzív programok, azt a Google egyelőre nem árulta el, így egyelőre nem tudunk mást tenni, mint kíváncsian várni, hogy ez kiderüljön.

a-google-harit-szerintuk-a-fejlesztok-miatt-nincs-4k-60fps.jpg