• A játék borzalmas állapotban jelent meg
  • Ezt mielőbb ki kellett javítani
  • Ami elég költséges lett

Ma már mindannyian tudjuk, hogy a Cyberpunk 2077 mennyire borzalmasan rossz startot produkált a megjelenésének évében. A Cyberpunk 2077 PS4-es és Xbox One-os verziója annyira pocsék volt, hogy a PlayStation Store kínálatából le is került a játék, a CD Projekt RED pedig elkezdte felajánlani a visszatérítéseket. Azóta rengeteg munkát végeztek, hogy helyrehozzák a hibákat, és a Cyberpunk 2077-et a rajongók elvárásainak megfelelővé tegyék – ez a munka természetesen rendkívül költséges volt.

A CD Projekt RED pénzügyi igazgatója, Piotr Nielubowicz szerint a Cyberpunk 2077 Phantom Liberty kiegészítőjének elkészítése és forgalmazása összesen 84,3 millió dollárba került. További 40,9 millió dollárt költöttek a Cyberpunk 2077 javítására a megjelenés utáni frissítésekkel. Ahogy az IGN rámutatott, ez azt jelenti, hogy a CD Projekt RED mintegy 125,9 millió dollárt költött a Cyberpunk 2077 összes hibájának kijavítására és a játék olyan állapotba hozására, amilyennek már az induláskor is lennie kellett volna. Ez nem kis befektetés, de úgy tűnik, hogy a CD Projekt RED erőfeszítései megtérültek, hiszen mind a DLC, mind a 2.0-ás frissítés és az Edgerunners anime is hozzájárultak ahhoz, hogy V kalandja végre tényleg ne kidobott pénz legyen.