Ezt arra alapozza, hogy a StarCraft 2 esetében bevezetett új Battle.net-tel, továbbá az okos bétakulcs-küldésekkel több olyan játékossal is meg tudták szerettetni a július 27-én megjelenő játékukat, akik eddig még csak az SC világának közelében sem jártak.  Ugyebár az újdonsült Battle.net abban is segít majd nekünk, hogy más Blizzard játékokkal nyomuló barátainkkal is könnyedén fel tudjuk venni a kapcsolatot játék közben, és már ez alapból szimpátiát kelt nagyon sok emberben. A felhasználóbarát gépigényről nem is beszélve..

Azt sem szabad elfelejteni, hogy a StarCraft következő része (hazai viszonylatban borsos árának ellenére) a világ legnagyobb számban előrendelt játéka jelenleg, alaposan megelőzve a Call of Duty következő, Black Opsra keresztelt részét. Egyébként a 60 dolláros árral számolva csupán 1,7 millió darabot kell eladniuk világszerte, hogy megtérüljön a befektetett pénz.

Továbbá Bobby Kotick szerint a cégnek hét olyan húzóneve van, amivel garantálni tudják a rekordokat döntögető profitokat. Ezek ugye a Guitar Hero, a Bungie új projektje, a következő Call of Duty-rész, valamint a Blizzard műhelyében készülő remekek: a World of Warcraft: Cataclysm, a Diablo 3, maga a StarCraft 2 és az egyelőre még titokban fejlesztett új Blizzard MMOG.