Ahogy azt minden rajongó megtapasztalhatta (legalábbis azok közül, akik már beszerezték a programot), a Borderlands 4 lett a következő azon Unreal Engine 5-öt használó játékok sorában, amik PC-n és konzolokon is küszködnek. Bár a Gearbox már nekiállt orvosolni az égető problémákat (egyelőre csak PC-n), a megítélés jelenleg sem Steamen, sem Metacriticen nem tükrözi a játék tényleges minőségét (ami egyébként pazar), hiszen nehéz úgy jó szívvel ajánlani valamit, hogy közben egy vonatszerencsétlenséggel ér fel a technikai állapota. Már a megjelenés után néhány nappal beszámoltunk nektek arról, hogy a képkockaszámot érintő gondok dacára rengetegen nyitották ki a pénztárcájukat a looter shooter miatt, időközben pedig még tovább nőtt az eladott kópiák száma, bebetonozva ezzel az FPS sikerét.
A GamesIndustry.biz jelentése szerint (via Insider Gaming) a rengeteg újítást hozó lövöldéből több mint 2,5 millió példány talált gazdára a megjelenése óra, az adatokat biztosító Alinea Analytics pedig rámutatott, hogy ennek több mint felét, 1,3 milliót teszik ki a steames eladások, ami körülbelül 80 millió dolláros bevételt jelent. Ez utóbbi miatt egyébként érthető, hogy miként tudott 300 000 fölé menni az egyidejű játékosszám a Valve platformján, más kérdés, hogy sokan talán már megbánták a vásárlást. Bízzunk benne, hogy a Gearbox mihamarabb javítja a problémákat, mert egyébként tényleg remek szórakozást kínál a Borderlands 4 – legalábbis addig, amíg nem válik játszhatatlanná a feltehetően memóriaszivárgás okozta szaggatás miatt.
A borítóképek forrása: Gearbox, Xbox Wire