„A The Division egy nyitott világú RPG, ahol a felfedezés, a célok és a játékosok előrehaladása egyaránt fontos” -- határozta meg az E3-on bejelentett program mivoltát Antoine Emond, a Ubisoft vezető közösségi fejlesztője. -- „Csapatot alkothatsz a barátaiddal, és bármikor ki- és beugorhatsz a co-op játékba. Bizonyos területeken PvP-be bonyolódhatsz, amelyek olyan izgalmas eseményeket garantálnak, amiben a veszély bárhonnan, bármikor jöhet.”

Ha már szóba került a játékosok egymás elleni küzdelme, Emond részletsebben is kifejtette, hogy a PvP-k igen fontos részét képezik a játéknak. A döntések, amiket meghozunk a Division ügynökeként, segíthetik a város felépülését, vagy mélyebbre taszíthatják a káoszban. „Az emberek, akikkel találkozol, lehetnek a legjobb barátaid vagy a legrosszabb ellenségeid. Szóval folyamatos döntéskényszerben leszel, és ezek hatást fognak gyakorolni a világra.”

Emond arra is ígéretet tett, hogy a karaktereket részletesen testre szabhatjuk, ráadásul különböző gyűjthető dolgokkal még egyedibbé tehetjük őket. „A The Division egy RPG” -- kezdte magyarázatát -- „szóval szeretnénk, ha a játékos különlegesnek érezné magát. Tonnányi lehetőség áll majd rendelkezésére saját ügynöke kialakításához, ezernyi fegyvertípus, képességkombináció, felszerelés és sok minden más.”

Ezt, és természetesen csodálatos látványt ígér jelenleg a Tom Clancy’s The Division, amely az előzetes tervek szerint PS4 és Xbox One konzolokra hoznak ki, de még a PC-s megjelenés sincs kizárva, hiszen tőlünk tették függővé.

Tom Clancy's The Division -- Megjelenés: 2014 -- Gépigény: Nem ismert