Egy Kickstarter; valamivel több, mint négymillió dollár; négy év; 1,2 millió szó – hirtelen ezeket a számokat mondanánk, ha jellemezni kéne a Torment: Tides of Numenerát. De a többszöri csúszás ellenére (vagy éppen ezért) sem lett teljes a játék, ami még így is igen impozáns méretű lett és tartalmas szórakozást biztosít. Persze ez nem kifogás, hiszen az ígéret szép szó, ha megtartják úgy jó - és ezzel az inXile is tisztában van. Az idő vagy éppen pénzszűke miatt kimaradt tartalmakat pótolni fogják, természetesen bérmentve.

A már megszokott bogárirtáson túl egy szereplőt biztosan megkapunk, ő lenne Oom (“The Toy”) egy régi világból hátramaradt teremtmény, megjelenését tekintve a tervek szerint egy alakváltó gumilabdaként lehetne leírni, hogy marad-e az eredeti terv, még elválik. Jön még továbbá a Voluminous Codex, mely bestiárium, küldetésnapló és háttérinformációk gyűjteménye egyben, és a Crisis-rendszer is finomodik majd.