• A korábbi generáción mindössze 90-100 arccsontja volt egy szereplőnek
  • Memóriatakarékosság miatt némely animáció 10-15 fps-sel futott
  • PS4-en a minimum 30 fps, az arccsontok száma pedig 300-500-ra nőtt

Az Uncharted 4: A Thief’s End lesz a Naughty Dog első olyan játéka, amit már alapból PS4-re fejlesztenek, ez pedig igencsak sok lehetőséget biztosít a csapat számára. A korábbi gameplay-videó már ámulatba és bámulatba ejtett minket a látvány kapcsán, most pedig Josh Scherr író és Ricky Cambier vezető tervező árult el néhány technikai részletet a GamesTM-nek adott interjújában.

Megtudtuk, hogy a korábbi Uncharted-játékokban és a The Last of Usban a karakterek arca mindössze 90-100 csontot tartalmazott, ezek biztosították az animációt. Mindemellett a régi konzolon a memóriával is takarékoskodniuk kellett, így némely animáció mindössze 10 vagy 15 fps-sel futott. Na, ilyen probléma a PS4-en nincs, a minimum, hogy minden animáció 30 fps-sel szaladgál.

De mégsem ez a legdöbbenetesebb része a dolognak, hanem az, hogy az Uncharted 4: A Thief’s End karaktereinek arca átlagosan 300 és 500 csontot tartalmaz, ami még élethűbb, még simább animációt biztosít. Na, most mindezt annak tükrében képzeljük el, hogy Ellie és Joel arcmimikája is páratlanul jól sikerült a szolid 90-100 csonttal.