Van egy Predator film, amiből Kojima el tudna képzelni egy brutális játékot

Kojima úgy látja, a Predator: Badlands túlmutat a mozin.

Mi történik akkor, ha a Predator-franchise találkozik a japán mangák dramaturgiájával, az anime érzelmességével és a videojátékok vizuális nyelvezetével? Hideo Kojima szerint pontosan az, amit Hollywoodnak már régóta csinálnia kellene. A legendás játéktervező nemrég megnézte a Predator: Badlands című filmet, és nemcsak hogy lelkesedett érte, hanem egyenesen úgy fogalmazott: ez a mozi egy teljesen új irányt jelöl ki a nyugati szórakoztatóipar számára. Kojima szerint Dan Trachtenberg rendezése szakít a klasszikus „rettegünk a vadásztól” formulával, és helyette karakterközpontú, érzelmekre építő, szinte videojátékos élményt nyújt. Olyat, ami egyszerre szól a régi rajongóknak és egy új, anime- és gamingkultúrán felnőtt generációnak. És ami talán a legérdekesebb: Kojima szerint ebből a filmből simán lehetne videojáték is.