Mi történik akkor, ha a Predator-franchise találkozik a japán mangák dramaturgiájával, az anime érzelmességével és a videojátékok vizuális nyelvezetével? Hideo Kojima szerint pontosan az, amit Hollywoodnak már régóta csinálnia kellene. A legendás játéktervező nemrég megnézte a Predator: Badlands című filmet, és nemcsak hogy lelkesedett érte, hanem egyenesen úgy fogalmazott: ez a mozi egy teljesen új irányt jelöl ki a nyugati szórakoztatóipar számára. Kojima szerint Dan Trachtenberg rendezése szakít a klasszikus „rettegünk a vadásztól” formulával, és helyette karakterközpontú, érzelmekre építő, szinte videojátékos élményt nyújt. Olyat, ami egyszerre szól a régi rajongóknak és egy új, anime- és gamingkultúrán felnőtt generációnak. És ami talán a legérdekesebb: Kojima szerint ebből a filmből simán lehetne videojáték is.
Címkék
Esport1 Hírek
Ajánló
-
Temus Pokémon játék az Epic Games legújabb ingyenes karácsonyi ajándéka
-
Miért szálltak el a videojátékok fejlesztési költségei? Így borult meg az iparág
-
2025-re az árkádos versenyjátékok kihaltak, a szimulátorok viszont új életre keltek
-
2025 legnagyobb AI-botrányai a játékiparban
-
Van egy Predator film, amiből Kojima el tudna képzelni egy brutális játékot
-
A világ legrosszabbul öregedő játéka pedig nem más, mint a GTA 3
-
Az Escape from Tarkov karácsonyi ajándéka: a profilod komplett legyalulása
-
Counter-Strike 2-ből a sok sosem elég, ezt igazolja a 2026-os versenynaptár
-
Lövésed sincs, hogy mi fán terem a Divinity? A Larian szerint nincs semmi gond!
-
Mit hoz 2026 a játékiparban? – A lemezes játékok búcsúja és a GTA 6 népszerűsége
Legfrissebb játékmegjelenések
Minden jog fenntartva © 2025