• A cég nagyobb szeletet akart a tortából
  • Ezért egy tucat játékot fejlesztett
  • Mindet a battle royale műfajban

A battle royale játékok az elmúlt években hatalmas népszerűségre tettek szert, olyan címeknek köszönhetően, mint az Apex Legends, a Fortnite és a Call of Duty Warzone 2. Nem meglepő, hogy több nagy játékkiadó már egy ideje igyekszik hasznot húzni ebből a zsánerből. A Hyper Scape volt a Ubisoft első jelentősebb próbálkozása a műfajban. A játék azonban nem hozta meg a várva várt sikert, és a Hyper Scape végül 2022. április 28-án leállt. Természetesen a Hyper Scape kukázása után is folyamatosan felbukkantak pletykák a Ubisoft közelgő battle royale címeiről. Bár egészen mostanáig nem volt egyértelmű, hogy a francia kiadó valójában mekkora erőfeszítéseket tett azért, hogy megvessék a lábukat a műfajban.

Az Insider Gaming szerint a Ubisoft egyik alkalmazottja azt állítja, hogy a vállalat az elmúlt két évben aktívan igyekezett kihasználni a battle royale műfaj sikerét. A jelentés megemlíti, hogy egy időben a Ubisoftnak legalább 12 battle royale játéka állt a fejlesztés különböző szakaszaiban, de nem világos, hogy mi lett ezeknek a projekteknek a sorsa. Akárhogy is, a kiadó számos készülő játékot elhalasztott vagy törölt, mivel ezek többsége "nem az volt, amit a játékosok akartak" – állítja az alkalmazott.