Manapság egyre drágább játékokat fejleszteni, főleg akkor, ha egy nagy kaliberű, AAA-címről beszélünk. Ilyen esetekben röpködnek a 100 milliós vagy még annál is nagyobb költségvetések, s úgy néz ki, hogy a Watch Dogs, az év első felének egyik legjobban várt játéka is hasonló kategóriába esik: a francia gazdasági portál, a Challenges oldalán megjelent adatok szerint a munkálatok legalább 68 millió dollárba kerültek.

Ezt a számot a program producere, Stéphane Decroix  árulta el még tavaly, a játék késése előtt, így a végösszeg ennél magasabb lesz, s akár a 100 milliót is megközelítheti, elvégre 5-6 hónapot csúszik a megjelenés -- és akkor a marketingről még nem is beszéltünk. Összehasonlításképpen a GTA 5 cakkumpakk negyedmilliárd dollárba került.

A fejlesztési költség persze nincs egyenes arányban a játék minőségével, hiszen mindannyian láttunk már gyakorlatilag filléres összegekből elkészített, végtelenül szórakoztató programot, ám mégis érdekes tudni, mennyit költ egy nagy kiadó a következő nagy durranására.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!