• Eléggé nehéz bejutni a Payday 3-ba
  • A szerverekkel kapcsolatos problémák miatt
  • Melyek egy részét ugyan sikerült helyrehozni, ám még így is akadnak gondok
  • A játék steames értékelése ezért villámsebességgel érte el a gödör alját

Manapság eléggé ritkaságszámba megy (pláne PC-n), ha egy játék relatíve jó állapotban jelenik meg, ám fontos különbség van aközött, hogy valami "csak" javításra szorul, vagy épp ténylegesen játszhatatlan. A szeptember 21-én berobbant Payday 3 sajnos az utóbbi táborba tartozik, mivel a kezdeti bejelentkezési gondok után a szerverek kezdték el megadni magukat a játékosszám láttán, és mivel offline móka ugyebár nincs, sokan nem igazán tudták élvezni a kooperatív bankrablósdit. A Starbreeze Studios időközben igyekezett orvosolni a matchmakinggel kapcsolatos problémákat, így mostanra többnyire helyreállt a világ rendje, ám még így is akadnak gondok, melyeknek köszönhetően természetesen be is száguldott a menetrend szerint érkező review bombing járat.

Noha a legtöbben a Game Pass-szen keresztül játszanak (vagy épp próbálnak játszani) a programmal, Steamen is előkelő helyen szerepel az eladási listán, így bizony elég sokan fizettek teljes árat azért, hogy sok esetben be se tudjanak lépni az FPS-be. Az ebből eredő frusztráció nem meglepő módon ismét a felhasználói értékelésekben manifesztálódott, így a Payday 3 napokon belül a "Többnyire negatív" zónában találta magát, méghozzá több mint 23 000 szavazattal. Ha a későbbiekben sikerül teljesen megoldani a gondokat, talán javulhat a helyzet (nem egyszer volt már példa a "megváltásra", elég csak a Cyberpunk 2077-re gondolni), ám ez a kezdés nem túl acélos egy olyan alkotás számára, amellyel hosszútávra terveznek a fejlesztők.