Hitman

Hitman

A Hitman a hosszú történetű sorozat eddigi legszebb, legváltozatosabb és legszabadabb epizódja, ugyanakkor alapjaiban nem sokat változott az Absolution óta. Annak jól bevált rendszerét finomították tovább, lecsiszolták éleit, miközben megnyitották a lehetőséget a közösségi élmények felé.

A Hitman természetesen az elődök alapjaira építkezve nyitott, a belátásunk szerint teljesíthető sandbox küldetéseket nyújt, amiket brutálisan, csendesen vagy egészen trükkösen is teljesíthetünk, attól függően, hogy mit kíván meg az adott küldetés.

A játékot magát fejezetekre osztották, amik az egyes nagyobb küldetéseket tartalmazzák. Két küldetés között pedig visszatérhetünk a már teljesített pályákra, ahol további kihívásokat teljesíthetünk, amikkel egyre több eszközt, behatolási pontot vagy árruhát oldhatunk fel. Ha pedig már ezeket is unjuk, akkor belefeledkezhetünk a küldetéskészítőbe vagy az úgynevezett Elusive Targetek levadászásba. Utóbbiak olyan célpontok, akik csak ideig-óráig találhatóak meg a pályákon, ám levadászásuk komoly jutalmakkal jár.