Minecraft Legends teszt – Házat és várost már építettünk, most jöhet a sereg!
Építkezés és gyűjtögetés helyett eljött a rombolás ideje, avagy itt egy háborús RTS a Minecraft világában.
Építkezés és gyűjtögetés helyett eljött a rombolás ideje, avagy itt egy háborús RTS a Minecraft világában.
A Diablo és társai nyomába ered a Mojang: elkészült a Minecraft legújabb spinoffja, amiben végre nem üldözöttként, hanem rettegett harcosként eredhetünk a Minecraft-univerzum szörnyeinek nyomába.
A Dragon Quest Builders 2 megmutatja, milyen lenne a manapság reneszánszát élő Minecraft akkor, ha egy tipikus, lineáris videojátékot készítenének belőle, ami egy kis történetekkel és kidolgozott karakterekkel benépesített világban játszódik, sokkal jobb grafikával.
Egy játék, ami ötvözi a No Man’s Sky bejárható, végtelenszámú űrbéli helyszíneit és a Minecraft szabadon átépíthető vagy lerombolható világát – nos, mindenki számára tud valami izgalmasat mutatni. Akár PC-n, akár PS4-en keresel új kihívást: a Boundless nem ismer határokat.
Szereted a Zeldát? Élsz-halsz a Minecraftért? Nem tudsz lejönni a Dark Souls-játékokról? A Cornerstone ezekből az alapokból merít ihletet, csak épp jóval szerényebb keretből gazdálkodik. A Kickstarterről indult program az elvárásaink lejjebb hangolásával viszont még akár érdekes is lehet…
Ha egy kép többet mond egy szónál, akkor a Minecraft egyenesen az interaktív bábjátékok örök klasszikusa, egy végtelen mondandóval és tartalommal rendelkező játszótér, ikonikus karakterek garmadájával, és olyan képi világgal, amit legalább annyira könnyen felismer egy átlagember, mint a Mario-univerzumot.
Új sorozatba vágni egy stúdiónak, amely az alapítása óta mást sem csinál, csak új vizekre evez, nem tűnik nehéz feladatnak, a Telltale mostanság mégis valahogy nehezen tudja felpörgetni az eseményeket.
Minecraft-klón lövöldözéssel, mondhatnánk, és a valóságtól ugyan nem is járnánk messze, de a Block N Loadban ennél sokkal több minden van: új színfolttal bővült a csapatalapú akciójátékok egyre sablonosabb műfaja!
A manapság igen népszerű túlélős-építkezős műfajban maradandót alkotni kész művészet, de nem lehetetlen. Ennek élő példája cikkünk alanya, a 2011-ben megjelent Terraria, amelyet a Re-Logic csapata készített, és ezzel bevéste magát a Minecraft konkurenciák sikeresebb tagjai közé.
A Minecraft készítői a pixelkockák és csákányok világától elkanyarodva belevetették magukat a fantasy mágiával teli berkeibe, hogy egy olyan hibrid kártyajátékot alkossanak, amely a szokásosnál kevesebb riválissal rendelkezik – céljukat pedig úgy tűnik, sikerült elérniük.
A Minecraft a játékipar egyik legnagyobb meglepetése az elmúlt évekből, hiszen szinte a semmiből lett megkerülhetetlen siker, meghódítva a világot, multimilliomossá téve Markus „Notch” Perssont, és a mögötte álló, Mojang névre hallgató fejlesztőcsapatot. A páratlan sikertörténetnek viszont még mindig nincs vége, hiszen május elején végre megérkezett az X360-as verzió is.
Nehéz tesztet írni arról a játékról, amely már hivatalos megjelenése előtt (!!!) négymillió példányban kelt el, és jelenleg is fejlesztés alatt áll – a Minecraft 1.0-s verziója mindenesetre megérkezett, így névleg megérett a bevizsgálásra.