Dragon’s Dogma 2 teszt – Ó, Arisen, merre visz az utad?
Senki sem gondolta volna, hogy valaha is folytatást kap a Capcom kissé különc akció-RPG-je, a sárkány azonban visszatért, hogy ismét elrabolja a szívünket – méghozzá szó szerint.
Senki sem gondolta volna, hogy valaha is folytatást kap a Capcom kissé különc akció-RPG-je, a sárkány azonban visszatért, hogy ismét elrabolja a szívünket – méghozzá szó szerint.
Az egyedi világairól és a közepes kivitelezésről ismert francia Spiders szerepjátékos menetelése új fordulóponthoz érkezett: a Greedfall a stúdió történetének leghatalmasabb és legambiciózusabb projektje, amely igyekszik túlnőni az olyan európai szerepjátékokon, mint a Risen vagy a Gothic – vagy legalábbis felnőni azokhoz.
Közel négy évvel az előző generációs konzolokra készült játék eredeti megjelenése után egy PC-s verzióval előállni nem hétköznapi dolog. Azonban a Dragon’s Dogma sem hétköznapi alkotás, így ebben semmi meglepő nincs, pláne, hogy még a minőségre sem panaszkodhatunk.
A Risen 3-tól sokan azt várták, hogy jobb lesz, mint elődei, de ehhez képest a játék megismételt minden rosszat és jót, amit a Risen 2-ben láthattunk. Sőt, igazából az egész Risen 2-t sikerült némileg újracsomagolva kiadnia a Deep Silvernek és a Piranha Bytesnak. Örülünk, Vincent?
A Risen 2: Dark Waterst már sokszor bemutattuk a PC Guru hasábjain, sőt, két hónapja ki is próbálhattuk a játék preview verzióját. Akkor egy ígéretes RPG képe rajzolódott ki előttünk, és bár tény, hogy nem lett rossz a végeredmény, de a tengerészek bizonyára nem fognak róla legendákat regélni a kikötői kantinokban.