Cities: Skylines 2 teszt – Városgyár
Nyolc év után számozott folytatással reformálja meg magát a Cities: Skylines, a definitív városépítős játék, amely tovább igyekszik mélyíteni a szimulációt, szinte határtalan lehetőségeket kínálva.
Nyolc év után számozott folytatással reformálja meg magát a Cities: Skylines, a definitív városépítős játék, amely tovább igyekszik mélyíteni a szimulációt, szinte határtalan lehetőségeket kínálva.
Süvítő tornádók, lángoló erdők, százméteres cunamik és pusztító aszteroidák – megérkeztek a katasztrófák kedvenc városépítős játékunkba, melyeknek hathatós segítségével pillanatok alatt tönkretehetjük azt, amit hosszú órák vagy napok alatt felépítettünk. Legfeljebb majd visszatöltjük a mentést, igaz?
A tavaly megjelent Cities: Skylines másodszorra bővült ki, persze ha nem számítjuk azt a közel 60.000 db eddig megjelent modot, amivel a játékosok tették vonzóbbá a programot. A Snowfallal beköszönt a tél, ezzel együtt pedig kapunk egy rakás újdonságot.
Szeretsz építeni, fejleszteni, alkotni? Hozzánk hasonlóan imádod nézni, ahogy apró makett-városodban nyüzsög az élet? A Cities: Skylines akkor biztosan a te játékod, amihez most megérkezett az első kiegészítőcsomag is, az After Dark is.
Ha a Cities: Skylines elsöprő és totálisan váratlan sikere után valakinek kétsége lett volna: a városépítős játékok tábora nemhogy nem tűnt el az évek során, de talán erősebb, mint valaha. Átszakadt a gát, jönnek a trónkövetelők!
250 karakternyi bevezető és 11.500 karakternyi cikk – ez volt wilson kérése a Cities: Skylines kapcsán, holott szívem szerint annyit írnék csak róla: megérkezett „A” városépítő játék, menjetek, vegyétek meg, engem meg hagyjatok játszani. Mert végre van mivel.