• Ken Levine új játéka a karakterekre épül
  • Viszonyunk a szereplőkhöz folyamatosan befolyással lesz a történetre
  • Nem a külsőségek, hanem a jellem fog a szereplőknél számítani
  • Több befejezés várható

Azt aligha lehetne vitatni, hogy a BioShock-trilógiát fantasztikus hangulata, pazar látványa, remek története és ezekhez felérő szereplői tették naggyá – még úgy is, hogy minőségében a BioShock 2 azért kicsit kilóg a sorból, hiszen az igazán zseniális a BioShock és a BioShock: Infinite. És Ken Levine-nek pont ezekhez van köze, aki az Irrational Games bezárása óta új stúdiójával egy rejtélyes játékon dolgozik.

Most a GameInformernek adott interjújában elárult egy-két érdekes dolgot erről a sci-finek ígérkező programról, amiben a fő hangsúly a karaktereken lesz. Elmondása szerint a szereplőknek nem a bőrszíne, vallása vagy a neme lesz a meghatározó, hanem a motivációik, vágyaik és szükségleteik. Nekünk pedig ezekre kell majd reagálni, saját karakterünk motivációit, vágyait és szükségleteit szem előtt tartva. Tömören megfogalmazva: folyamatosan őrlődhetünk majd saját magunk és szövetségeseink között, mert hát nem biztos, hogy ami nekünk jó, az a barátainknak is jó lesz. Mindennek köszönhetően egy olyan rendszer épülne fel, ami folyamatosan hatással van a játékra, befolyásolva annak menetét és végkifejletét.

Valami hasonlót már láthattunk a BioShockban is, ahol a Little Sisterekkel való bánásmód hatással volt a játék befejezésére, viszont az legfeljebb két variációt kínált fel. Levine elképzelése szerint az új játékban ennél jóval több változást eredményezhetünk majd döntéseinkkel, az NPC-khez fűződő viszonyunkkal.

ken-levine-big-daddy-bioshock.jpg