• 2024 januárja és márciusa között érkezik a Skull and Bones
  • Legalábbis a volt ügyvezető igazgató, Darryl Long szerint
  • Az állítása egyezik a Ubisoft negyedéves beszámolójában foglaltakkal
  • Eddig hat alkalommal halasztották el a kalózos címet

Lassan már filmre kívánkozik a hányatott sorsú Skull and Bones fejlesztésének története, hiszen az Assassin's Creed 4: Black Flag hajókázós mechanikájára épülő alkotást még a 2017-es E3-on jelentette be a Ubisoft, azóta pedig már hatszor sikerült elhalasztani a veszélyes vizekre kalauzoló kalandot. A kalózos alkotás tehát elég közelről ismeri a fejlesztői pokol fogalmát, szeptemberben ráadásul a harmadik kreatív vezetőjét is sikerült elveszítenie, ám most már tényleg látszik a fény az alagút végén – vagy a napfelkelte a horizonton, ha igazán találóak akarunk lenni. Vészesen közeleg ugyanis a program megjelenése, ezt most egy újabb forrás is megerősítette.

A bejelentés onnan indult, hogy a napokban átszervezések töréntek a stúdión belül, melynek során új ügyvezető igazgató került a fejlesztést végző Ubisoft Singapore-hoz. A korábbi szakember, Darryl Long innentől a torontói iroda vezetéséért fog felelni, ám a költözködés közepette még újfent elmondta, hogy 2024 januárja és márciusa között számíthatunk a Skull and Bones megjelenésére, tehát most már tényleg küszöbön a debütálás. Szavai ráadásul egybevágnak a cég legfrissebb pénzügyi beszámolójában leírtakkal, szóval jó okunk van arra, hogy elővegyük a fiókból a szemtapaszt, és bekészítsünk egy üveg rumot (persze csak módjával!), mivel hamarosan dalra fakadhatunk a millió módon testreszabható ladikunk fedélzetén.