Ha a The Elder Scrolls 6 nem is, a Fallout 3 Remastered azért megjelenhet fű alatt

A Bethesda Game Studios igazgatója szerint bejött az a stratégia, hogy rögtön a bejelentés után napvilágot is látnak a játékaik.

A Bethesda az elmúlt évek során szinte kizárólag végletekben gondolkozott a megjelenések terén, hiszen miközben a The Elder Scrolls 6 beharangozó előzetesét mostanra belepte a por, két olyan játékkal is előrukkolt a brigád, ami rögtön a leleplezést követően kigurult a garázsból. Az egyik ugyebár az időközben a Krafton szárnyai alá került Tango Gameworks fantasztikus ritmusjátéka, a Hi-Fi Rush, a másik pedig a világ egyik legrosszabbul őrzött titkának is tekinthető The Elder Scrolls 4: Oblivion Remastered.

Mivel mindkét produkció (de leginkább a Virtuos Unreal Engine 5-öt használó felújítása) remekül teljesített a kasszáknál, a stúdió valószínűleg a jövőben is beveti majd a shadowdrop taktikát, amit maga a Bethesda Game Studios igazgatója, Tom Mustaine is megerősített a GamesRadar+-nak adott interjúban.

Todd Howard, a főnök, már régóta kacérkodott a shadowdrop gondolatával, hiszen annyira jó érzés azt mondani: Itt van a játék, már ma megszerezheted.

Tom Mustaine

Mivel a The Elder Scrolls 6 túl nagy cím ahhoz, hogy csak új beállítson a játékosokhoz, a Fallout 3 sokat pletykált remaster kiadása lehet a következő, ami marketingkampány nélkül lát napvilágot, ebből adódóan pedig nem meglepő, hogy a Bethesda mélyen hallgat a felújítással kapcsolatban. Én személy szerint annak örülnék a legjobban, ha egyik napról a másikra befutna a Return to Castle Wolfenstein modernizált verziója (mondjuk a leporolt Quake-ekért is felelős Nightdive Studios-tól), de emiatt szerintem nem kell vágnom a centit. Ti milyen meglepetésnek örülnétek leginkább a Bethesdától?

Borítókép forrása: Xbox Wire