A The Witcher 4 leleplező előzetese után hamar megszaporodtak azok a hangok, melyek szerint a CD Projekt RED a kelleténél jobban átszabta az immár a főszereplő köpenyét viselő Ciri arcszerkezetét – egyesek odáig mentek, hogy egyből woke-nak kiáltották ki az évek múlva érkező RPG-t. A trailert követő kulisszák mögötti videó után aztán némiképp lecsillapodtak a kedélyek, bár hamar kiderült, hogy a stúdió semmilyen változtatást nem végzett a főszereplő fizimiskáján, csupán a bevilágítás miatt tűnhetett úgy, mintha belenyúltak volna a modellbe.

Nos, a történelem újfent megismételte önmagát, hiszen a tegnapi State of Unreal keretében tartott prezentáció (ami egyébként nem valódi gameplay volt, „csupán” egy tech demo) után is előkerült a téma – ezúttal pozitív kontextusban, mivel többen is úgy vélik, hogy Ciri szebb, mint tavaly decemberben. El kell azonban keserítenünk azokat, akik szerint vonzóbb külsőt kapott a vajáklány, mivel a CDPR ismét aláhúzta, hogy maradt a régi modell, csupán két apró változtatást eszközöltek a fejlesztők.

„Ugyanazt a karaktermodellt használtuk, mint a [2024-es] előzetesben” – mondta a csapat szóvivője a Kotakunak. „Ciri arca közvetlenül a The Witcher 3-ban látott modellből lett átvéve, amit a legújabb MetaHuman technológiához igazítottunk. Pusztán két apró változtatást hajtottak végre [a készítők] az animáció minőségének javítása érdekében: kissé megemelték a szemöldökét, és némileg módosították szemkörnyéket – ez utóbbi a trailerben is látható volt, de azóta eltávolították” – tette hozzá. Nagyon úgy fest tehát, hogy a semmiért tört ki egy kisebb „lázadás” néhány hónappal ezelőtt, mivel maximum csak a kameraszögek miatt tűnhetett úgy, mintha Ciri maszkulin arcvonásokkal bírna. Örülünk?

A borítóképek forrása: CD Projekt RED