Annak ellenére, hogy egyesek szerint a valóban brutális népszerűségnek örvendő Battlefield 6 idén tényleg lenyomja a Call of Duty-t, sokan úgy vélik, hogy a Black Ops 7 és az új Battlefield közötti közelgő konfliktus már azelőtt eldőlt, hogy kirobbanhatott volna. Az Alinea Analytics hírlevelében nemrég megjelent jelentés szerint a Black Ops 7 a fogyasztói szokásoknak köszönhetően fogja lenyomni a piacon a Battlefield 6-ot, vagyis lényegében hiába a negatív visszhang körülötte, aki eddig is megvette az aktuális COD-ot, az idén sem fog másképp tenni.
A legutóbbi Alinea Insight hírlevélben arról volt szó, hogy a Battlefield 6 képes-e megállni a helyét úgynevezett „COD-gyilkosként”, vagyis ez lesz-e az az online FPS idén, ami végre megtöri a Call of Duty egyeduralmát. Azért azt csendben hozzátennénk, hogy annak idején az XDefiant-ot is ugyanezzel a jelzővel illették, aztán látjuk, hogy hová jutott a Ubisoft lövöldéje. Az Alinea szakértői elemzői közzétették, hogy a Battlefield 6 nyílt bétaverzióját kívánságlistára felvevők 60%-a játszott már Call of Duty-játékkal a Steamen, és igen nagy rá az esély, hogy hiába fognak eljátszogatni a Battlefield 6-tal is a megjelenésekor, egy hónappal később ugyanúgy megveszik a Black Ops 7-et, ahogy a korábbi részeket és a következő epizódokat is. Hogy miért?
Rhys Elliott így fogalmazott: „A COD mindezek ellenére továbbra is domináns. A játék közönsége továbbra is imádja a játékot, és minden évben megveszi. És ez nem fog megváltozni csak azért, mert a Battlefield 6 szuper és hihetetlenül jól teljesít. Sok játékos számára a Call of Duty egy éves rituálé. Több tízmillió játékos, köztük sok alkalmi játékos, minden évben habozás nélkül megveszi a legújabb COD-t. Ez az robotpilóta vásárlási szokás évtizedek óta fennáll, és a megtöréséhez több kell, mint egy fantasztikus Battlefield-kiadás.” Elliott hozzátette, hogy a játékosok akkor is megveszik az aktuális Call of Duty-játékot, ha egyébként panaszkodnak miatta vagy a Facebookon szidják.
Borítókép forrása: Steam