A Microsoftnak nem tett jót az Xbox One marketingje a konzol bejelentésekor. Sikerült azzal elszúrniuk a dolgot, hogy nem a játékosokra fókuszáltak a masina reklámozásakor. Így a játékosok java inkább Sony gépe mellett döntött, mert az sokkal inkább nekik szólt. A Microsoft oltotta a tüzet, nem is sikertelenül, de attól még alulmaradt. Ezt a Sony is tudja:

„Nagyon örülünk annak, hogy Észak-Amarikában kétszer annyi PlayStation 4 felhasználó van, mint Xbox One. Viszont Európa az igazi erődje a PlayStation 4-nek, mivel ezen a kontinensen háromszor annyi PlayStation 4 talált gazdára, mint Xbox One.”

Ezt Jim Ryan, a Sony globális értékesítési vezetője monda a Time-nak adott friss interjú során. Az is kiderült, hogy több mint 1 millió PlayStation 4 VR-t adtak már el az októberi megjelenése óta, továbbá azt is megjegyezte, hogy minden ötödik eladott PlayStation 4 konzol PlayStation 4 Pro típusú. Szerintetek képes lesz javítani a helyzetén a Microsoft a Projekt Scorpio kiadásával?

playstation-vr-alt-1.jpg