• A Dead Space játékokat jegyző Visceral annak idején egy Star Wars címen is dolgozott
  • Amiben hatalmas potenciál lapult, és a fejlesztése is szépen haladt
  • Legalábbis a játék producere, Zach Mumbach, szerint

Az a kijelentés, miszerint az elmúlt pár évben nem igazán dúskáltunk a sztorira kihegyezett Star Wars játékokban, igencsak visszafogott leírása a helyzetnek. Igaz ugyan, hogy tavaly év végén a Respawn csapata leszállította a Star Wars Jedi: Fallen Ordert, azonban ezt megelőzően az EA sorra kaszálta el az egyjátékos kampányra fókuszáló projekteket, melyekről ebben a cikkünkben írtunk részletesebben még tavaly decemberben.

kaszalt-star-wars-03.jpg

A sok elkaszált cím között pedig ott szerepel az Amy Hennig nevével fémjelezett Project Ragtag is, melyet a Dead Space játékokat jegyző Visceral készített, egészen a stúdió 2017-es bezárásáig. Pedig a Project Ragtaget már akkor is rengetegen várták, most pedig a játék egyik producere, Zach Mumbach, újabb részletekkel állt elő a program kapcsán, melyek alapján még inkább sajnáljuk, hogy végül nem készülhetett el a játék.

Mumbach szerint ugyanis a Project Ragtag fejlesztése elég szépen haladt: a játék főhősét, aki egyfajta átmenet lett volna Robin Hood és Star-Lord között, már szinte teljesen kidolgozták, ahogy több ütős jelenet is készen állt, például az, amikor a játékos egy AT-ST elől menekül sikátorokon keresztül, miközben a lépegető rommá lő körülötte mindent a Forstbite rombolható környezetét kihasználva. Ezen túl több pályát is majdnem befejeztek már, ezek azonban végül sosem készülhettek el az EA döntésének értelmében.

És bár azt Mumbach is elismerte, hogy bőven volt még munka a projekttel, egyben azt is jelezte, hogy a Project Ragtag szerinte minden idők legjobb Star Wars játéka lehetett volna, ha az EA nem kaszálja végül el.

kaszalt-star-wars-05.jpg