• Gyorsutazási lehetőség is lesz a Star Wars Jedi: Survivorben
  • Az előzetesben már látott hátasok mellett
  • Erről a játék rendezője, Stig Asmussen beszélt

A 2019-ben debütált Star Wars Jedi: Fallen Order rendkívül ügyesen motivált arra, hogy az újonnan megszerzett képességek birtokában visszatérjünk a korábban már meglátogatott bolygókra, hiszen számos elrejtett tárgy, emlék várt felfedezésre minden egyes planétán – az ezekért kapott tapasztalati pont pedig jelentősen megkönnyítette a boldogulást. Egy nagy hiányossága azonban akadt az egyébként remekül implementált metroidvania-rendszernek, mégpedig az, hogy nem volt lehetőségünk a gyorsutazásra, aminek "köszönhetően" mindig gyalogszerrel kellett visszatérnünk a meditációs pontokhoz, vagy épp a Mantis-hez. Nos, a nemrégiben elhalasztott Survivorben emiatt már egész biztosan nem fog fájni a fejünk, a játék rendezője, Stig Asmussen ugyanis a Play Magazine legfrissebb számában elárulta, hogy lesz lehetőségünk villámgyorsan eljutni A-ból B-be.

"Mind a gyorsutazás lehetősége, mind pedig a meglovagolható lények segítenek majd abban, hogy a játékosok pillanatok alatt eljuthassanak egyik pontról a másikra" – nyilatkozta a fejlesztő. Az említett hátasok egyébként már a The Game Awards során bemutatott előzetesben is feltűntek, sőt, nagyon úgy fest, hogy még szárnyas jószágokat is bevethetünk a távolságok leküzdéséhez – bár valószínűleg csak siklani tudunk velük , közvetlen irányításra nem lesz lehetőség. Ebből adódóan sejthető, hogy a terepek is nagyobbak és nyíltabbak lesznek, mint az első epizódban, remélhetőleg sikerül őket megtölteni kellő mennyiségű (és minőségű) tartalommal. Az már egészen biztos, hogy a különböző harci stílusoknak köszönhetően az összecsapások több lehetőséget biztosítanak majd, mint valaha, emellett pedig a történet is kellően komornak ígérkezik, így a rajongóknak nagy valószínűséggel nem kell csalódniuk az április 28-án esedékes megjelenéskor.