Bármennyire is tiltakoztak néhányan az Atsut megformáló színész, Erika Ishii miatt, a Ghost of Yotei végül óriási sikernek bizonyult, legyen szó értékelésekről vagy eladásokról. Mivel a PS4 érát lezáró Ghost of Tsushima is azonnal belopta magát az emberek szívébe, adja magát, hogy a Sucker Punch legközelebb is visszatér a feudális Japánhoz és a szamurájokhoz, ugyanakkor nem szabad elfelejteni, hogy a Sly- és az inFamous-szériát is a Sony szárnyai alá tartozó csapatnak köszönhetjük, így aztán bőven van miből válogatni.
Persze az is járható út lenne, hogy egyszerre több projektbe kezd a csapat (az Obsidian például három játékkal jelentkezik idén), ám az elhúzódó fejlesztési idők és az egekbe rúgó költségek miatt ez ma már nem feltétlenül kifizetődő – mondjuk az Insomniac Games ezzel a stratégiával sem igazán tud hibázni, lásd Ratchet & Clank: Rift Apart és Marvel's Spider-Man 2. Szerencsére a Sucker Punch tisztában van vele, hogy a minőség sokkal többet jelent a mennyiségnél, éppen ezért a jövőben sem kíván több vasat tartani a tűzben, az az egy viszont biztosan ütni fog.
„Ha ügyesen zsonglőrködnénk mondjuk négy projekt között, akkor lenne egy remasterünk, és csináljunk egyet ezekből, meg egyet abból, plusz teljesítenénk néhány rajongói kérést, ami nagyon népszerű népszerű lenne [az emberek körében]. De mi egyszerre csak egy dolgot csinálhatunk” – mondta Brian Fleming, a Sucker Punch vezetője a VGC-nek adott interjúban, miután kifejtette, hogy csak a 2026-ban érkező Ghost of Yotei: Legends után fogják eldönetni, mi legyen a következő projekt. „Szóval akárhogy is nézzük, a legjobb ötletnek kell befutnia. [...] Persze akad belőlük vagy 15, de csak egyre van lehetőség, és arra is csak körülbelül ötévente” – tette hozzá, nyomatékosítva ezzel, hogy a korlátozott lehetőségek miatt nem tudnak belekezdeni egynél több játék fejlesztésébe.
Ahogy azt már említettük, a Ghost-széria eddigi sikerei miatt elég valószínű, hogy a PlayStation ebbe az irányba fogja terelni a stúdiót (ahogy a Guerrilla Games-t is ráállította a Horizon-sorozatra, a Killzone-rajongók legnagyobb bánatára), ám az sincs kizárva, hogy legközelebb egy új InFamous-t kapunk. Akárhogy is lesz, reméljük, hogy a csapat nem adja lejjebb a szintet, hiszen eddig szinte minden játékával sikerült magasabbra tennie a lécet. Ti örülnétek, ha trilógiává érne a szamurájos kaland (amihez már ötleteket is adtak a fanok), vagy inkább a régebbi szériákat látnátok viszont?
A borítóképek forrása: GamingBolt, Sucker Punch